Pages

Saturday, January 12, 2013

New Obsession



Assalamualaikum!


  Hai semua. Macam biasa, first of all, thank Allah for giving me the nikmat of Islam and health. How ye doin’ fellas? Today’s topic is my New Obsession- which is shopping! Hehe, maklumlah perempuan kan. Sebelum ni bukan suka sangat shopping shopping ni.

  Bila sekarang dah besar sikit dah. Dah mula reti kumpul duit untuk beli benda yang dihajati yang mana takkan dapat kalau mintak kat parents- novel, komik etc. Nak makan pun ala-ala jimat bapak sebab nak simpan duit. Hehe. Nak belanja orang pun time ni memang tak aaaa. Antara benda yang aku suka sangat beli is buku. Aku memang takleh tengok buku-buku or komik-komik. Macam ada magnet yang tarik aku pi kat situ. 


 Salah satu impian. Nak ada rak buku penuh macam ni dalam bilik *-*

 Lagi, aku suka kalau boleh shopping baju. Kasut pun. Tak kisah la wedges ka, heels ka, sneakers ka. Semua yang cun aku bedal ja. Pi mana-mana pun, misi utama kalau mak tanya “Haaa, hang nak beli apa kak?” Mesti aku akan automatically say KASUT :) Sangat obsess kay!

 Kasut nak banyak sneakers dari heels. Boleh? :D

  Sekarang dalam misi kumpul duit sebab mak kata cuti CNY atau cuti bulan Mac nak pi Kuala Lumpur. Saya nak beli kasut. Mata dah mula naik gambar kasut banyak-banyak. Whoaa. Buku pun mesti nak kena beli. Nak tambah koleksi. Once aku penah cakap kat mak, "Umi kalau tauk kat Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor ni 3 hari pun takpa. Kak dah cukup bahagia dah!" Hehe.

  Gonna stop here. Jumpa lagi on the next entry kay you guys. Semoga the next coming day is as bright as the sunshine. See ya!


0 comments:

Post a Comment