Pages

Saturday, January 12, 2013

2013 Wishlist


Assalamualaikum!

  Alhamdulillah, masih diberi umur yang panjang untuk kita semua berjumpa lagi di 2013. Dapat kelas baru, kawan baru, beg baru, kasut baru, hampir semuanya baru. Kekadang rasa macam budak darjah 1 sebab semua benda nak tukar yang baru. Contohnya beg sekolah aku yang ala-ala fluorescent yellow, yang ala-ala glow in the dark tu. Asalnya memang tak beli beg baru dah, tapi aku bebai. Nak jugak! Hehhe~

  For this year,of course I plan to be a good muslimah and daughter as a person. Yang tu duduk nombor satu sekali even aku taw susah untuk di'accomplish'. The next important thing is 

#1 TO READ MORE BOOKS! 

Ya, memang aku ni sangat suka membaca. Tak kisah la hang bagi novel ka, photobook ka, travelogue ka, selagi aku rasa aku tertarik, aku akan baca.

  Antara buku yang aku baca last year is The Perks of Being A Wallflower. Now a major motion picture. Bila aku baca review movie ni kat paper, terus tertarik. Tapi kat area sini tak dak cineplex yang tayang. Memang kachiwa la kan. Time jenjalan kat Queensbay Mall, semestinya aku akan masuk Borders. My favourite outlet there. Misi utama waktu tu adalah nak mencari Just Getting Started by Justin Bieber. Tapi kat situ tak dak. Yang belambak buku pasai Adele. Memang tak aa aku nak beli kan.

  Pada masa yang sama juga la aku ternampak buku tu. Wahhh, terus melekat. Memang tak pikir dua kali dah.


 sangat in love with this book.


Ni pun dah di movie kan.

  Ada banyak lagi yang aku baca, dan aku bukan baca novel English ja kay! Aku dah baca Offline Dengan Syaitan- Zulkifli Khair.

  Jadi, sila nantikan sambungan entry ini. 2013 Wishlist II bakal menyusul.

0 comments:

Post a Comment