Pages

Saturday, January 12, 2013

2013 Wishlist II

Assalamualaikum!

  Syukur ke hadrat Ilahi. I wake up in the morning and still breathing. So many things went on last year. So I'm looking forward to have a better tomorrow. My next wish will be

#2 TO BE LESS-TEMPERED

  Hehe. Aku memang hot tempered sikit. Dengan orang yang menaikkan tahap didih kemarahan aku la. Kalau orang tak buat kacau, mesti la aku takkan marah. Aku bukannya jenis marah orang tak tentu pasai. Tahun ni InsyaAllah, aku nak cuba lebih bertenang. 

#3 NAK KUMPUL DUIT

  Wahh, ni paling tak tahan ni. Hahahaha! Aku memang susah nak kumpul duit dalam jangka masa yang lama. Ada ja benda yang aku KENA beli. Ekekeke. Soon, Believe by Justin Acoustic version will be released. Macam mana la aku nak tahan godaan. Just Getting Started pun tak dapat beli lagi. Album Cody Simpson lagi. Girlfriend perfume lagi. Huishh, banyak jugak benda aku nak beli kan? Tak sedar pulak sebelum ni.

 Last year aku cari, salesperson kata tak sampai Malaysia lagi.


Buku ni nak suruh Aisyah Zakaria tolong beli.


Hmmm, this is not my priority this time. But I'll buy it soon.


#4 TRAVEL AND HOLIDAY

  Sangat teringin nak pi THAILAND sekali lagi. Kat sana barang best-best. Murah pulak tu yang penting. Hehe, bahana tengok Mad Markets. Teringin jugak nak pi BANDUNG, HONG KONG dan dream of all time KEUKENHOF TULIP GARDEN .

  Hmm, sudah la kot. Cerita banyak pun tak guna. Tunggu la, apa akan jadi sepanjang 2013 ni. Good luck untuk yang nak exam tahun ni. Pesanan ikhlas dari saya, nanti-nantilah. Simpan dulu perasaan sayang tu. Jumpa lagi you all!


0 comments:

Post a Comment