Pages

Wednesday, March 27, 2013

To Bad Smash Fan & Co.

Assalamualaikum!

  Rindunya kat semuaaa. Untuk makluman, aku sekarang dah pindah sekolah. Aku dah jadi budak Sekolah Berasrama Penuh. Balik rumah pun sebulan sekali :( Mana bosan pun. Aku budak second intake, sekarang aku buat sains teknikal. Kiranya aku ambik 10 subjek untuk SPM. Sama macam budak sains tulen cuma aku tolak Biologi tambah Lukisan Kejuruteraan (LK) dan Teknikal Kejuruteraan (TK).
  Aku daftar hari Selasa 5 Mac 2013. Dan Ahad 11 Mac 2013 ada Ujian Topikal woi! What the?!! Ternganga-nganga aku jawab UT. Sampai hari last exam yaitu 13 Mac aku demam. Sepatutnya hari tu aku ada paper Fizik, English ngan TK. After that Miss Ad bagi aku jawab English. LK memang aku tak jawab pun sebab memang aku tak belajaq menatang pa lagi. Result nya.... pointer aku 3.5 wakakakkk! Number 150 dari 155. Haru sungguh. Nasib la mak aku tak bising.
  Masuk sekolah baru ni, memang setiap masa asyik teringat BSF & Co. Buat semua benda pun takda jiwa. Frankly speaking, aku rasa macam tak percaya yang aku dah pindah, dah dok sekolah baru, dah dapat kawan baru, dah dapat cikgu baru, kelas baru. Aku macam robot bergerak. Tak tau nak cakap macam mana. Aku buat semua benda dengan tak berperasaan. Seriously macam aku kata, robot bergerak!
  Apa, ingat aku tak rindu hampa ka? Rindu sangat-sangat kay! Kalau ada duit syiling memang aku nak call hampa ja tau dak? Nasib la ada 'bear pink' dan 'surat-surat cinta' yang hampa bagi tu, dok teman aku tidur setiap malam. Aku kat sana mana ada close friend yang tahap close gila-gila macam hampa.
  Lastly, to all BSF & Co. members yang ada 20 orang tu, I hope hampa semua sihat-sihat selalu, makan kenyang-kenyang. Study elok-elok. Ku'ah, Ahlam, Shaman, Mymme, Watip, Sarah, Hana', Fatin, Aini, Nana, Adele, Yong, Madu, Malia, Rifqah, Zana, Ain, CSI, Cik Bong. AKU SAYANG HAMPA SANGAT-SANGAT!

I really meant it guys! Teringin la pulak nak snap gambar cenggini hahh~

1 comments: