Pages

Friday, February 25, 2011

Macam Macam Yang Aku....

Assalamualaik !
Sori sebab dah lama tak post entry baru. Aku boleh dikatakan agak sebok kebelakangan nih. Sekolah aku baru abes sukan ja.
**************************************************************
 Aku ada somethimg aku nak bagitaw. Sejak aku masuk form 2, macam yang aku lalui walawpon baru nak masok bulan 3.
 Aku jumpa kawan baru sebab aku kelas lain taun ni. Aku boleh dikatakan rapat jugak la ngan diorang. Bila aku kawan ngan diorang baru la aku tawu apa CINTA, apa itu RINDU, apa itu BREAK...
 CINTA juga boleh pisahkan kawan yang dah baek bertahun tahun ! Hanya dengan kehadiran seorang lelaki membuatkan kita dah tanak kawan dengan kawan yang selalu ada bila kita suka, bila kita sedih, bila kita perlukan orang untuk ketawa bersama.
 Korang tak kesian ke dekat kawan2 korang yang makan hati tengok sikap korang yang menyakitkan hati tu ?
Tapi tak pe, aku pon tanak kawan dah ngan orang macam tu. Buat apa kita nak ingat dia? Dia pon bukannya ingat kat kita. Sudah la wahai kawanku! Life must go on, so aku akan terus hidp dengan cara aku dalam dunia aku ! Dan dia, biar la kau nak hidop macam mana skali pon lepas nih. Aku dah tamaw amek peduli dah pasai dia. Ikut suka dia la nak hidop ka nak apa ka ! Aku DAH TAK PEDULI !!!

0 comments:

Post a Comment