Pages

Tuesday, January 18, 2011

Aku Tabik Ko Fren !

Assalamualaik

Lama btol aku tak update unn... Sori doe, I'm li'l busy lately. Ok. Aku kan umah sewa macam aku bagitaw sebelum ni. Satu kejadian malang telah berlaku dalam bilik aku kat umah sewa tu.


 Waktu aku ngan kawan aku (N) baru balik dari sekolah kan, tiba-tiba tengok depa ( ahli bilik yang lagi 2 orang ) dok tengah pegang bilah kipas angin N, pastu aku tanya la
 " Pasai pa ngan kipas tu?"
 " Tadi H nak turun tangga katil pastu baju dia tersangkut camna tah kat kipas tu. Kipas tu jatuh. Bilah dya patah ! "
 N dengaq berita tu dengan hati yang hancur + luluh (kot).Dia pon apa lagi, mesti la marah. Dia kata la dia yang nak kena jawab ngan mak dia. Dia takot ngan mak dia.
 Dia marah gila !
  AKU TABEK KO SIS !!

Kalau benda tu jadi kat aku mesti aku ta sanggup nak marah sebab H kan tak sengaja. Tapi tak, N siap maki2 lagi.
 Kalau aku mesti aku kesian kat si H ni.
Tak patot unn aku. Dah la dia bagi jatuh kipas kita, pastu kita nak kesian kat dia plak...



0 comments:

Post a Comment