Pages

Sunday, November 28, 2010

Betapa...

                                       Assalamualaikum
Uhh...betapa...aku letih..berkejaran...
betapa aku...penat bersendirian...
betapa aku...sunyi saat ini...

                  ......................................................................................
          ...............................
                                   .....................................


Hehe,dat was an intro.Aku agak sibuk a couple days/weeks ago.Sepupu aku kawen..mesti la kena pi.. mak aku boleh dikatakan "ketua hiasan" dalam majlis tu...(daaaa....) Mana taknya...bilik pengantin mak aku buat..bunga tangan mak aku buat...hantaran mak aku buat...nasib baik baju pengantin sepupu aku buat sendiri!!Mak aku tak tau menjahit....HaHAhAha...
 Haaa...aku plak tak payah dok tanya..mesti bukak nursery jaga budak...hahaHAhAHa...maklumlaa..pak sedara mak sedara pakat balik...so..ramai la budak2...(nooooo...I gotta go...I have to give the laptop to ma dad...(I'm so sorry)see ya next time)

0 comments:

Post a Comment